AUCKLAND

Nu tror ni sakert att jag ar framme hos vardfamiljen. Men sa ar inte fallet. Jag befinner mig for tillfallet pa ett flott hotell i Auckland. Allting gick som det skulle fram till Sydney. Dar blev det strul med in-checkningen vilket slutade med att alla missade sina flighter. Efter ett par timmars vantan fick vi som skulle flygit till Wellington istallet flyga till Auckland och sa skulle vi flyga vidare till Wellington sedan. Men val i Auckland var det nagra av oss som fick spendera natten har. Inte mig emot: lyxigt hotell med tre-ratters och frukost. Och allt gratis! Dessutom fick jag duscha for forsta gangen sedan jag lamnade Sverige. Det var underbart. Nu ska jag ata frukost och sedan bege mig till the domestic airport. Jag hor av mig nar jag ar i Invercargill. Kram allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0