EN LÅNG VÄNTAN

Hjälp vad tiden går! Det har gått två månader sedan jag senast bloggade här. Anledningen är att det inte har hänt något på utbytesfronten. Tanken med den här bloggen är att jag ska skriva om allt som har med mitt utbytesår att göra. Alla papper och sådant. I vanliga fall bloggar jag på en annan blogg, här.
Jag kan i alla fall säga så att alla mina ansökningspapper finns i Nya Zeeland nu, och det har de gjort ett tag nu. De flesta av papprena skickade jag till STS i September och de har varit i Nya Zeeland i ungefär fyra månader nu. Mina omdömen skickade jag till STS precis efter årsskiftet. Så nu händer det som sagt inte speciellt mycket, och kommer förmodligen inte att göra det på ett bra tag, en lång väntan helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0